Известие

Collapse
No announcement yet.

Резултати от диагностика 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Той не се управлява,заложено е като параметър в картата на ЕКУ-то според мен и се следи според исканото налягане,иначе е затова точно да управлява геометрията и да разтоварва турбината.
    Ха така, значин си имаме клапанче с бобинка отделно от самонагласящата се турбина. И мерната единица му е в %, което означава ШИМ управление. Не може да е параметър
    (Разсъждаме, нали? не се джафкаме?
    Last edited by tonov; d.m.y г., 16:58.
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ха така, значин си имаме клапанче с бобинка отделно от самонагласящата се турбина

      ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 14:00 ----------


      Ха така, значин си имаме клапанче с бобинка отделно от самонагласящата се турбина. И мерната единица му е в %, което означава ШИМ управление. Не може да е параметър
      (Разсъждаме, нали? не се джафкаме?
      Няма клапанче според мен си е точно параметър,и казах как го следи
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Няма клапанче според мен си е точно параметър,и казах как го следи
        Значи остава да е параметър, който се изчислява в зависимост от достигнатото налягане спрямо максималното очаквано и показва на колко процента работи турбината
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          При 136 коня няма соленоид. А защо съществува като параметър - обърни се към автора на програмата. При мен този параметър и да го избера си е неактивен - все 0% отчита.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Значи остава да е параметър, който се изчислява в зависимост от достигнатото налягане спрямо максималното очаквано и показва на колко процента работи турбината
            Евала този път се разбрахме
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Евала този път се разбрахме
              E, не само
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Защо Desired Boost pressure e констатно НУЛА??

                и как мислите е турбината спрямо оборотите на двигателя от графиката добре ли се държи

                Ако пренадува червената графика трябва да е над синята нали?
                Attached Files
                Without heart we would be mere machines

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                  Защо Desired Boost pressure e констатно НУЛА??

                  и как мислите е турбината спрямо оборотите на двигателя от графиката добре ли се държи

                  Ако пренадува червената графика трябва да е над синята нали?

                  Пипана ти е програмата на ЕКУ-то. При толкова ниски обороти да имаш 2.24 бара не е нормално. Свържи се с ... Бобо да ти я оправи. Или Oem - toj ti e po-blizo
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Точно така си надува турбината на 136 коня Около 2500-2700 оборота геометрията обръща и бууста пада. Там е пикът.

                    Моята (верно че е пипана де, ама само софтуерно) пиково вдига почти 1,5 бууст
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Точно така си надува турбината на 136 коня Около 2500-2700 оборота геометрията обръща и бууста пада. Там е пикът.

                      Моята (верно че е пипана де, ама само софтуерно) пиково вдига почти 1,5 бууст
                      Добре де Тони, а при 3500 оборота какво става?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Добре де Тони, а при 3500 оборота какво става?
                        Държи на холд около 1,1 до край. Предполагам с помощта на уейстгейта, тая турбина е с изцяло механично управление.

                        Имам монтиран буустметър, трябва да снимам някое клипче да се види.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #42
                          Сега като се прибирах направих още един опит?

                          Та значи добре си надува турбината? така ли да го разбирам
                          Attached Files
                          Last edited by kudev; d.m.y г., 20:22.
                          Without heart we would be mere machines

                          Comment


                          • #43
                            Само да ви вметна,че на 136 коня,в диагностиката го няма Исканото налягане във ФЕС-а затова ви седи на нула,в мойта диагностика също е така,няма искано налягане.Иначе колега според мен добре ти надува турбината
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Само да ви вметна,че на 136 коня,в диагностиката го няма Исканото налягане във ФЕС-а затова ви седи на нула,в мойта диагностика също е така,няма искано налягане.Иначе колега според мен добре ти надува турбината
                              OK, a kak тогава компа да разбере дали това налягане му е необходимото? Или просто са заложени параметрите на турбината и ако има с нея проблем, колата почва да не върви като хората. И като се получи нещо повече с турбото - светва чекът, ако преди това вече не си светнал ти
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                OK, a kak тогава компа да разбере дали това налягане му е необходимото? Или просто са заложени параметрите на турбината и ако има с нея проблем, колата почва да не върви като хората. И като се получи нещо повече с турбото - светва чекът, ако преди това вече не си светнал ти
                                Има си го заложено в ЕКУ-то,просто не го показва на диагностика,тва е
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X